Dodání zboží - termín dodání a kontrola pohybu balíku

Termín dodání je závislý na druhu objednaného zboží. V převážné většině případů se pohybuje v rozmezí 2 až 7 pracovních dnů. V případě méně běžného či problematického zboží může dojít k prodloužení dodací lhůty. Provozovatel se zavazuje, dle svých možností a s ohledem na zákazníka, snížit dodací lhůtu na nejmenší možnou dobu. V případě nedostupnosti objednaného zboží zákazníkem má provozovatel právo objednávku zákazníka zrušit. Pokud dodací doba překročí dobu přiměřenou obecné dostupnosti konkrétního druhu zboží na trhu, má zákazník plné právo zrušit svoji objednávku, a to telefonicky nebo formou e-mailu.

  • Kontrola pohybu balíku Česká pošta
  • Na tomto linku můžete kontrolovat pohyb balíku(do kolonky podací číslo zásilky zadejte Vaše číslo balíku, které Vám po odeslání balíku na Vaši adresu přijde potvrzujícím emailem).

Způsoby doručení - informace o doručení zboží zákazníkovi

Zboží je zákazníkovi doručeno prostřednictvím výdejních míst, nebo Českou poštou.

  • Kam zboží doručíme? Zboží bude doručeno na korespondenční, případně doručovací adresu, je-li tato zadána v objednávce, případně upřesněna zákazníkem před odesláním zboží (o odeslání zboží je zákazník informován formou emailu).
  • Podmínky doručení. Doručení se řídí podmínkami DPD a Česká pošta.
  • Omezení určitého typu dopravy u nestandartních produktů. Některé produkty lze zasílat pouze určitým typem dopravy. Jedná se o rozměrné zásilky(d+š+v je více jak 2,4 metru) nebo zásilky nadměrné hmotnosti(více jak 30 kg). Automaticky je proto pro objednávku v které je produkt obsažen zvolen příslušný typ dopravy, nelze při vytváření objednávky vybrat jiný typ dopravy.

Převzetí zboží při doručení

Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den a v mezidobí problém konzultovat s provozovatelem. V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahu při řešení případného problému. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky je zákazník povinen neprodleně kontaktovat provozovatele internetového obchodu. Nepřijme-li zákazník objednanou zásilku, způsobí tím provozovateli škodu (poštovné, dopravné a balné), která bude následně vymáhána občansko-právní cestou.

Dostal se k vám poškozený balíček nebo jste vadu způsobenou přepravou zjistili až po otevření? To nás moc mrzí. Máme pro vás návod, jak v takových situacích postupovat, aby se vše co nejrychleji vyřešilo.

Přivezli mi balíček a zjistil(a) jsem, že:
Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný.
• V případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte plné právo ho odmítnout. Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem formulář Zápis o škodě (pokud již není sepsaný z depa) a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení jeho obsahu. Pokud je zboží poškozeno, můžete balíček rovnou vrátit kurýrovi a poté nás kontaktujte, abychom reklamaci vyřídili.

Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený.
• Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, nejpozději do 2 dnů vyplňte formulář Zápis o škodě na www.dpd.cz/reklamace nebo kontaktuje přímo nás, abychom reklamaci vyřídili.

Typy přepravy - různé typy přepravy, které můžete využít

  • Česká pošta - Doručení se řídí přepravními podmíkami České pošty.

Ceny dopravného a typy přepravy u jednotlivých druhů odběru zboží

Ceny dopravného:

Jsou závislé na množství a hmotnosti zásilky.

Balíkovna: 59 Kč

Česká pošta: od 119 Kč

Způsoby platby při zaslání zboží v balíku

  • Platba převodem na účet. Při platbě předem na náš účet.
  • Platba kartou online. Platba online kartou přes platební bránu.
  • Platba na dobírku. Při platbě na dobírku účtujeme poplatek 40Kč
  • Platba na fakturu. Státním institucím zasíláme po dohodě zboží na fakturu se 14-ti denní splatností. Při platbě na fakturu.